Logistika rebrandingu takového rozsahu není nic, co by se dalo zvládnout jen tak "od stolu". Mluvíme o stovkách jednotlivých prvků, které je třeba zaměřit, navrhnout, schválit, rozvést a nainstalovat, mezitím ještě vyřešit sem tam nějakou tu reklamaci.

Případ značky Kia, která má na rebranding tři roky, není navíc úplně běžný, často jsou velká přeznačení otázkou pár dní. To například když mobilní operátor nebo banka změní jméno. To pak je třeba pobočky přeznačit doslova za pár hodin, a i když jsou všechny prvky připravené, jakákoliv drobnost může vyvolat nedozírné komplikace. Obvykle je proto nutné, aby na přípravě rebrandingu pracovalo synchronizovaně několik firem - jedna vyrobí prvky světelného značení, jiná připraví velkoplošné tisky, další vizitky, razítka. Pak jsou tu ještě orientační systémy uvnitř budov, gravírované cedulky na stůl, propisky a desítky dalších drobností.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se