Zpravidla neuběhne jediný den, aby agentury zabývající se field marketingem nepřišly na trh s nějakou zajímavou inovací. Většinou se týkají kontroly obchodů a způsobů, jakým je zde vystavováno zboží. Jejich zaměstnanci běžně používají PDA, tablety a chytré telefony k nahrávání dat a fotografování vystavených produktů v regálech. Tito lidé prošli speciálním tréninkovým programem. Na internetových portálech výše zmíněných agentur pak mohou zástupci jednotlivých brandů díky nim vidět, jak obchodní řetězce zacházejí s jejich výrobky. Odborníci se shodují v tom, že uvedené technologie transformují celé odvětví.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.