Zpravidla neuběhne jediný den, aby agentury zabývající se field marketingem nepřišly na trh s nějakou zajímavou inovací. Většinou se týkají kontroly obchodů a způsobů, jakým je zde vystavováno zboží. Jejich zaměstnanci běžně používají PDA, tablety a chytré telefony k nahrávání dat a fotografování vystavených produktů v regálech. Tito lidé prošli speciálním tréninkovým programem. Na internetových portálech výše zmíněných agentur pak mohou zástupci jednotlivých brandů díky nim vidět, jak obchodní řetězce zacházejí s jejich výrobky. Odborníci se shodují v tom, že uvedené technologie transformují celé odvětví.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se