Troufnu si tvrdit, že nikdy nebylo zábavnější věnovat se marketingu, než je tomu v dnešní době sociálních sítí, nových formátů reklamy, nových technologií a QR kódů, které jsme se v Mall.cz rozhodli vyzkoušet na konci loňského roku. Je to chytrý zlepšovák. Do speciálního obrazce schováte spoustu informací, které by si zákazník jinak musel složitě zapisovat (nebo je obratem zapomněl). Místo toho jen sejme kód foťákem svého telefonu a ve chvilce ho "rozšifruje" v jakékoliv aplikaci, která to umí. V zahraničí jsou QR kódy hojně využívané, v Česku je tato technologie zatím v plenkách. Jenže to se rychle mění, zákazníci si čím dál více kupují chytré telefony a rádi zkoušejí, co všechno taková hračka umí.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se