Bayern Mnichov si pořádně zahrál s důvěrou svých příznivců. Na oficiální facebookové stránce bavorského velkoklubu se totiž ve čtvrtek dvakrát objevila informace o tom, že byla svolána tisková konference ohledně příchodu nového útočníka. Natěšení fanoušci se však posily nedočkali.
Celá akce marketingového oddělení Bayernu totiž byla jen zástěrkou za spuštění nové facebookové aplikace. Rozhořčení příznivců mnichovského týmu na sebe nenechalo dlouho čekat a v diskusi pod sdělením dali vedení jasně najevo, co si o tomto přístupu myslí.
I odpověď klubu však byla promptní. Bayern se všem fanouškům omluvil a vysvětlil, že největší posilou pro tým jsou sami jeho příznivci. Proto byla nová aplikace, která cílí právě na zapracování fanoušků do týmu, propagována tímto, podle mnohých nešťastným, způsobem.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist