Hokejové kluby v Česku zanedbávají marketing. Fanouškům v zemi, kde je hokej národním sportem, nabízejí jen tři třetiny nudného hokeje bez cílené snahy zabavit tribuny. Ideálním příkladem je klub z Karlových Varů. Energie po zisku mistrovského titulu přesídlila do nové arény, kde potenciál spíše znehodnotila.

Klub, který je schopný hokejistovi na výplatě zaplatit půl milionu korun,  šetří na vlastním fanouškovi každou stokorunu. Návštěvnost mezitím i v jedné z nejmodernějších hal v republice stále klesá a zády se už Energii otáčejí i sponzoři.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se