Ameriku při finále Super Bowlu nadchla kampaň Volkswagenu, která je pokračováním loňského příběhu těžícímu z inspirace hvězdnými válkami. Zaujal i David Beckham svou kolekcí spodního prádla pro módní dům H&M.

Reklamy během Super Bowlu přinesly letos i politický příspěvek. Postaral se o něj herec Clint Eastwood v "dresu" Chrysleru a lidé ve webových diskuzích a na sociálních sítích diskutují o tom, co tím, když v předvolebním čase říká, že Amerika je v poločase, vlastně myslí. Klip je ale spíš oslavou amerického patriotismu prezentovaném renesancí amerického automobilového průmyslu.

Hvězda socceru pronikla i mezi fandy amerického fotbalu

Reklama H&M v hlavní roli s Davidem Beckhamem

Psí sbor ve službách Volkswagenu

Volkswagen i letos sází na Hvězdné války

Reklama na automobilku Chrysler

Clint Eastwood v Detroitu

Zbývá vám ještě 40 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se