Ameriku při finále Super Bowlu nadchla kampaň Volkswagenu, která je pokračováním loňského příběhu těžícímu z inspirace hvězdnými válkami. Zaujal i David Beckham svou kolekcí spodního prádla pro módní dům H&M.
Reklamy během Super Bowlu přinesly letos i politický příspěvek. Postaral se o něj herec Clint Eastwood v "dresu" Chrysleru a lidé ve webových diskuzích a na sociálních sítích diskutují o tom, co tím, když v předvolebním čase říká, že Amerika je v poločase, vlastně myslí. Klip je ale spíš oslavou amerického patriotismu prezentovaném renesancí amerického automobilového průmyslu.
Hvězda socceru pronikla i mezi fandy amerického fotbalu
Reklama H&M v hlavní roli s Davidem Beckhamem
Psí sbor ve službách Volkswagenu
Volkswagen i letos sází na Hvězdné války
Reklama na automobilku Chrysler
Clint Eastwood v Detroitu
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.