Novou podobu některých svých obchodů a jejich nový vizuální styl představil minulý týden diskontní řetězec Penny Market německého řetězce Rewe. Současně spustil kampaň podporující nákup českých výrobků.
Hezky česky
"Češi se vracejí k českým výrobkům, roste obliba regionálních potravin. Češi také preferují chytré nakupování - jsou mistry ve využívání slev," popsal nakupovací trendy Martin Gottfried, jednatel Penny Marketu. Tyto trendy vyústily mimo jiné v nový zastřešující bílo-červený slogan marketu "Nakupujte hezky česky", který se stává doplňujícím prvkem prakticky veškeré vizuální komunikace Penny. "Slogan v sobě zahrnuje jak nabídku českých výrobků, tak i chytré nakupování," uvádí Gottfried. Slogan se neobjeví jen na nových nabídkových letácích a v reklamní kampani, ale bude nově i součástí fasád obchodů, všech firemních kamionů a oděvů zaměstnanců. Českými výrobky přitom Penny rozumí podle svých zástupců zboží vyrobené v Česku z českých surovin, přičemž může jít i o globální značky (třeba Danone, je-li vyráběno tady).
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.