Odpoledne plné zajímavých novinek a informací o moderních technologiích, které mohou společnosti posunout o kus dál. Takto by se dalo charakterizovat IBM Forum 2012, které se konalo 16. února v hotelu Marriott. Ve třech různých sekcích se probírala aktuální problematika a témata, která hýbou světem IT. Sekce byly pod názvy Smarter Commerce, Smarter Computing a Cloud computing.

Byla představena i nejnovější Global CMO Study 2011, která je v podstatě historicky největším průzkumem mezi CMO, z níž vyplynuly velmi zajímavé závěry. Studie doplňuje řadu IBM C-Suite. I přesto, že se jedná studii mezi manažery marketingu, je zde pár cenných doporučení i pro CFO. Vzhledem k tomu jak rychle se svět mění, výzkum postupuje vpřed a mnoho odvětví je navzájem propojeno, musí se i finanční ředitelé přizpůsobit době a spolupracovat, nejen se CEO, ale i s CMO, uvedl Jiří Staněk, manažer marketingu IBM ČR.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se