Firmy si obvykle nemohou finančně dovolit dlouhodobější kurzy, které by zajistily kontinuitu a vyšší efektivitu vzdělávacího procesu. Přišli jsme tedy s řešením, které může být nejen velmi efektivní, co se týká kontinuity vzdělávání a dlouhodobějšího zaměření účastníků, ale je především finančně dostupné pro firmy i jednotlivce.

Když jsme se potom následně pustili do přípravy a výroby čtyř e-learningů, konkrétně prezentační dovednosti, komunikace, neverbální komunikace a time management, neustále jsme se setkávali s otázkou: "Jak vlastně chcete učit komunikaci pomocí e-learningu?"

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se