Obava z propadu na příjmové straně je noční můrou všech majitelů a provozovatelů. Návštěvníci v době ekonomické krize či recese si často odepřou věci, které nepotřebují ke každodennímu bytí a členství, respektive návštěvy fitness, wellness center a spa k tomuto druhu nepochybně patří. Čím však udržet stávající členy nebo dokonce přilákat nové hosty? Odpověď je vážená zlatem. Jednoznačně je letošní rok ve znamení zvýšení nabídky služeb, větší komplexnosti služeb, pravidelném zavádění novinek a nových pomůcek do cvičebních programů a také v zaměření se na všechny cílové skupiny.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se