Velmi dobře si společnost Makro Cash & Carry načasovala v minulém týdnu tiskovou konferenci, na které představila svou novou brandovou kampaň, v níž akcentuje kvalitu potravin. Kromě ředitelky marketingu společnosti Marcely Syrovátkové se na tiskové konferenci objevila i manažerka kvality Makra, která v době, kdy lidé nadávají na kvalitu potravin a přelepované štítky s jejich expirací, mluvila o významném certifikátu kvality, jehož je Makro držitelem. Nejen na kvalitě ale postaví Makro svou novou kampaň. Akcentovat chce především velký výběr. Zatímco maloobchodní řetězec Penny spustil před nedávnem kampaň „Nakupujte hezky česky“, Makro v nové kampani akcentuje především speciální produkty, které řetězce zaměřené na koncového zákazníka nenabízejí.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se