Jak ve skutečnosti funguje byznys tzv. business andělů? Každý si představí seriál Den D.

Den D zaujal mnoho diváků a zpopularizoval obecně investovaní. Bohužel výběr investorů byl velmi nešťastný. Většina porotců vůbec neinvestuje, pouze si šli zvýšit osobní publicitu do televize. Andělské investování rozhodně není o domluvě za 10 minut, jak pořad ukazoval. Více než v jiné fázi investic zde záleží na souznění investora a podnikatele. Andělský investor musí být více než jen přínos finančních prostředků. Od toho je pak následně venture capital (rizikový kapitál) nebo institucionální investoři.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se