Možná vám vyjde stejná statistika jako nám. Zjistíte, že QR kódy fungují, ale vedou někam, odkud se vám chce okamžitě pryč. Podle testu Magic Seven 80 % QR kódů použitých v reklamě vede na internetové stránky, které absolutně nejsou optimalizované pro mobilní telefony nebo jsou jinak "mimo". Proč tomu tak je? No, zhruba po dvou letech už všichni vědí, že QR kód je něco, co by mohlo propojovat off-line a on-line svět a tím přispívat ke zpřesnění údajů o počtu čtenářů reklamní tiskoviny.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se