Zneužití DPH ke zvýšení cen, zvýšená bezpečnostní opatření na prodejních plochách, stálé problémy na straně vztahů s dodavateli, nedodržování práv zaměstnanců. Pár témat, která zařídila, že se již dnes nemohou maloobchodní řetězce prezentovat jako ochránci spotřebitelů, kteří bojují proti nenasytným značkovým výrobcům za nižší ceny. Nikdo jim to již neuvěří.

Je sice možné tvrdit, že bezprostřední vliv negativních zpráv na obrat a zisk je zanedbatelný, ale bude se jednat o pouhý alibismus, jehož trvanlivost je tak maximálně dvě další čtvrtletí. Hlavním problémem maloobchodních řetězců dnešních dní je to, že věnují daleko více pozornosti nastavení procesů než obchodu samotnému.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se