Venkovní reklamu prý používaly už prostitutky ve starém Řecku. Takže se dá říct, že outdoor bodoval už v době, kdy ostatní typy médií byly ještě na houbách. A boduje dodnes. T-Mobile se mu věnuje s láskou - až tak, že si za tím účelem vytvořil dokonce i malé patero zásad venkovní reklamy.
Pětina rozpočtu jde do OOH nosičů
Kdyby měla venkovní reklama nějaký fanklub, my jako T-Mobile bychom určitě chodili na všechny srazy. V loňském roce tvořily billboardy, bigy, citylighty, mosty apod. skoro 20 % všech našich reklamních investic - víc dáváme už jen do TV a na internet.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.