Venkovní reklamu prý používaly už prostitutky ve starém Řecku. Takže se dá říct, že outdoor bodoval už v době, kdy ostatní typy médií byly ještě na houbách. A boduje dodnes. T-Mobile se mu věnuje s láskou - až tak, že si za tím účelem vytvořil dokonce i malé patero zásad venkovní reklamy.

Pětina rozpočtu jde do OOH nosičů

Kdyby měla venkovní reklama nějaký fanklub, my jako T-Mobile bychom určitě chodili na všechny srazy. V loňském roce tvořily billboardy, bigy, citylighty, mosty apod. skoro 20 % všech našich reklamních investic - víc dáváme už jen do TV a na internet.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se