Zelený chřest tvoří pouze zlomek celkového obratu chřestu, přesto bychom se ho neměli zříkat. Důvod? Výběr v tomto sortimentu v bílé, fialkové a zelené barvě působí hezky nejenom opticky, ale můžeme tím také přilákat do našeho obchodu labužníky. Pro to, aby byl o námi nabízený zelený chřest zájem, je potřeba splnit tři podmínky: čerstvé zboží, jeho odpovídající vystavení a cílená informace pro zákazníky. Udělejte toto zboží pro své zákazníky lákavým, koneckonců zelený chřest jim má co nabídnout.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se