Je pozoruhodné jakou mírou společnost spoléhá na informace na obalu. Zhmotněním toho jsou opakovaně se plnící nákupní košíky. Spotřebitelům ostatně nezbývá než se na obaly spolehnout. A tak při pohledu na krabici s obrázkem a nápisem "Jihočeské mléko" spotřebiteli dělá dobře pomyšlení, že to bude zdravé mléko odněkud z krásných jižních Čech.

Obaly garantují spotřebiteli kvalitu, značka jej zorientuje v množství různých výrobků stejné kategorie. Skrze značku spotřebitel rychle a jednoznačně identifikuje výrobek, jenž mu vyhovuje a který dobře zná. Značka také garantuje spotřebiteli stejnou kvalitu, ať výrobek kupuje v Praze nebo v Singapuru.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se