Na první pohled zdánlivě nenápadná položka, jakou je textilní vybavení hotelu či penzionu, může jeho majiteli zaručit úspěch a obdiv, ale také ušít z ostudy kabát. Každý provozovatel takového zařízení by měl mít na paměti, že hotelový provoz a jeho vybavení nelze v žádném případě srovnávat s běžnou domácností a případné ekonomické šetření na položkách v podobě ručníků a županů se rozhodně nevyplatí. Mezi textilním zbožím pro hotely a domácnosti je značný rozdíl, jenž vychází hlavně z potřeby extrémně častého a náročného praní v hotelech. "Pro domácí praní je možné dovolit si použít méně zakroucené, a tudíž i méně pevné příze, které jsou na druhou stranu velmi měkké a příjemné. Významnou roli hraje i hmotnost zboží, která má velký vliv na ekonomiku údržby. V konečném důsledku to znamená, že příprava profesionálního prádla zahrnuje při tvorbě konstrukce i optimalizaci z pohledu nákladů na jeho údržbu," vysvětluje Antonín Konečný, obchodní ředitel společnosti Papillons.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.



