Kdo by měl ve firmě nést zodpovědnost za krizovou komunikaci? Tiskový mluvčí? Marketingový ředitel? Právník? Někdo z top managementu?
Měl by to být člověk, který jednak rozumí komunikaci jako takové a zároveň je psychicky i fyzicky odolný. Ve firmě by měl krizovou komunikaci dělat jednak její šéf a jednak tiskový mluvčí. Zároveň je možné sestavit tým pro krizovou komunikaci, kam lze přizvat další osoby, třeba zmíněného právníka.
Ještě na vás čeká 95 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.