Výzkumná agentura Market Vision v loňském říjnu a listopadu hodnotila kvalitu služeb patnácti společností nabízejících investiční životní pojištění na tuzemském trhu.

PLOŠNÝ MYSTERY SHOPPING

Celkem realizovala 162 mystery shoppingů v různých městech a regionech ČR, telefonické a internetové dotazování a komplexní desk research. Mystery shopping probíhal formou jednání se zástupci pojišťoven na místech domluvených prostřednictvím infolinek nebo bez objednání přímo na pobočkách pojišťoven. Výsledkem je podrobné hodnocení internetových stránek, infolinek, jednání a znalosti zástupců a poradců a vzhled poboček.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se