V podstatě je to velmi triviální. Předpokládejme, že jste skvělý zaměstnavatel. Nabízíte firemní benefity a uvědomujete si, že každá z generací vašich zaměstnanců touží po něčem jiném od pevného zázemí a dobrého finančního ohodnocení, po statky nehmotné, seberozvojové a teambuildingové nebo teamspiritové. Máte tedy přesně vytipováno, koho ze zaměstnanců motivujete finanční odměnou a pro koho je spíš adekvátním zadostiučiněním a krokem k budování loajality netradiční zážitek. A co víc, zaměstnance informujete o vizích a plánech ve firmě, mají dost informací o dění uvnitř firmy a díky tomu také jasnou představu o tom, proč je jejich práce přínosem jak pro ně samotné, tak pro vaše zákazníky. V tomto případě máte z velké části vyhráno. Proč?

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se