V podstatě je to velmi triviální. Předpokládejme, že jste skvělý zaměstnavatel. Nabízíte firemní benefity a uvědomujete si, že každá z generací vašich zaměstnanců touží po něčem jiném od pevného zázemí a dobrého finančního ohodnocení, po statky nehmotné, seberozvojové a teambuildingové nebo teamspiritové. Máte tedy přesně vytipováno, koho ze zaměstnanců motivujete finanční odměnou a pro koho je spíš adekvátním zadostiučiněním a krokem k budování loajality netradiční zážitek. A co víc, zaměstnance informujete o vizích a plánech ve firmě, mají dost informací o dění uvnitř firmy a díky tomu také jasnou představu o tom, proč je jejich práce přínosem jak pro ně samotné, tak pro vaše zákazníky. V tomto případě máte z velké části vyhráno. Proč?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi