Půjde již o druhou spolupráci mezi Makrem a POS Media. Poprvé se nakupující velkoobchodu mohli s kuponovou knížkou „Kupon OK“ setkat letos v dubnu. Mezi zákazníky bylo distribuováno téměř půl milionu kuponových knížek jako součást letáku, a dále osobně hosteskami na prodejnách. Nakupující využili slevy za více než 2 miliony korun.

„Z nejoblíbenějších a nejvyužívanějších slev můžeme uvést např. 230 korun na tablety do myčky nádobí Finish, nebo prací prášek Persil se slevou 100 korun,“ uvedla pro časopis Regal Kamila Wöllnerová, Project Managerka kuponingu. „Řešení kuponingu od POS Media není ale jen o výrobě, případně distribuci slevových kuponů. Jedná se o ucelený proces od obchodních jednání s dodavateli, řetězci, kompletní zastřešení procesu, až do clearingu uplatněných kuponů, vzájemného zúčtování a vyhodnocení celé kampaně,“ dodává Wöllnerová, podle níž se jak řetězec, tak dodavatel v zásadě nemusí o nic starat. Stačí jen jejich souhlas s kuponovou akcí a ostatní již zajistí POS Media.

Zbývá vám ještě 20 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se