Chlapík dal na LikedIn zajímavý příspěvek. Jeho šéf si prý myslí, že sociální sítě, obzvláště LinkedIn vůbec k ničemu nejsou a milý chlapík, ať teda něco napíše a že mu za každý „like“ dá dolar.
Tento týden měl chlapík už 50 tis. „liků“ a stovku komentů o tom, jaký je jeho boss idiot.
Chlapík zažívá naprosto devastující úspěch. Vystoupením na sociální síti se stává hrdinou, hloupý šéf ještě větším hlupákem.
Nějak mě napadlo podívat se na jeho profil a zjistil jsem, že ta akce s těmi padesáti tisíci lajkama je už vlastně takový pohrobek, protože on byl pravděpodobně vyhozen z práce asi tak týden potom, co tu akci spustil.
Škoda, že nikdo z těch, kteří ho „likují“, se nepodívají na to, co se tím člověkem vlastně děje.
Všichni jsme jistě slyšeli o polibcích smrti. Možná existuje i smrtící „like“.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist