Chlapík dal na LikedIn zajímavý příspěvek. Jeho šéf si prý myslí, že sociální sítě, obzvláště LinkedIn vůbec k ničemu nejsou a milý chlapík, ať teda něco napíše a že mu za každý „like“ dá dolar.

Tento týden měl chlapík už 50 tis. „liků“ a stovku komentů o tom, jaký je jeho boss idiot.

Chlapík zažívá naprosto devastující úspěch. Vystoupením na sociální síti se stává hrdinou, hloupý šéf ještě větším hlupákem.

Nějak mě napadlo podívat se na jeho profil a zjistil jsem, že ta akce s těmi padesáti tisíci lajkama je už vlastně takový pohrobek, protože on byl pravděpodobně vyhozen z práce asi tak týden potom, co tu akci spustil.

Škoda, že nikdo z těch, kteří ho „likují“, se nepodívají na to, co se tím člověkem vlastně děje.

Všichni jsme jistě slyšeli o polibcích smrti. Možná existuje i smrtící „like“.