Největší marketingový event byl v plném proudu. Celý svět usedl k televizním obrazovkám a displejům všemožných zařízení, aby sledoval dění kolem svých národních hrdinů nebo sportovních idolů. Hrstka fanoušků se pak vydala do šíleného světa, kam světové společnosti nalily miliardy dolarů na to, aby se ukázaly v patřičném světle a vyšvihly své značky ve všech parametrech nahoru.
Pokud jste přijeli do olympijského Londýna, poznali jste, jaký rozměr má olympiáda v marketingových rozpočtech partnerů tohoto sportovního byznysu. Ano, byznysu, nikoliv jen sportovního utkání. A to nejen rozměr finanční, dokonce i fyzický. Už samotné letiště Heathrow je vyzdobené v sytě fialových barvách a hlasitě křičící, že je hrdým oficiálním letištěm olympiády. V tunelech a chodbách mezi terminály lze spočítat kilometry reklamních ploch pronajatých hrdými sponzory.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.