Agentura B-inside realizovala v loňském roce jednu z vln svého výzkumu zaměřeného na marketing firem podnikajících na trhu B2B. V rámci projektu Marketing B2B firem v ČR bylo dotazováno 250 respondentů, především marketingoví a obchodní ředitelé ze středně velkých a velkých B2B firem.
Nejčastější aktivity
V rámci aktivit B2B marketingu je třeba rozlišovat, zda jsou směřovány ke všem zákazníkům, nebo pouze k VIP. Plošně ke všem zákazníkům jsou nejčastěji využívána vánoční přání (70 %), dále levnější reklamní předměty v hodnotě do 50 Kč (51 %), personalizovaná korespondence (38 %) a newslettery (30 %). Dostanete-li od klienta luxusní reklamní dárek v hodnotě nad 200 Kč, pozvání na oběd či na zákaznický den, můžete si být téměř jisti, že jste považováni za významného klienta.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.