Často bývají citovány příběhy poškozených klientů, mnohdy uvedených v omyl za použití těch nejagresivnějších praktik, jako jsou smluvní pokuty či směnky. Tyto individuální příběhy, jakkoliv mnohdy drastické, však neříkají nic o kvantitativním rozměru problému. Neříkají nic o tom, jaké procento klientů bylo (či se cítí) při prodeji životního pojištění reálně poškozeno. Pojďme se tedy podívat, jak vypadá chybovost u jednoho z nejdůležitějších distribučních kanálů, tedy finančního zprostředkování a poradenství.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se