Poslední týden v září se opět rozzáří fasády vybraných paláců a domů v Olomouci, kde po tři dny bude možné zhlédnout originální 3D animace, které jsou připraveny výhradně pro tuto přehlídku.

VIDEOMAPPING JAKO REKLAMA

Letos poprvé bude možné v rámci programu zahlédnout i projekce, které si pro diváky připraví komerční subjekty. Program festivalu bude obohacen o kreativní projekce, které kromě obrazového zážitku v sobě ponesou i obchodní sdělení. "Rozhodně se nebude jednat o projekci reklamních spotů, tak jak je známe z televize. Každá projekce bude mít vlastní děj a výtvarnou stylizaci přizpůsobenou možnostem fasády," říká Kamil Zajíček, producent festivalu.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se