Někdy je to až skoro smutný pohled, když jedete kolem nějaké velké firmy a vidíte naprosto tristní označení. Můj oblíbený příklad je v tomto případě PepsiCo (výrobce Pepsi-Coly a dalších zdravých nápojů), která má české sídlo v pražských Vysočanech. Když jsem byl poprvé v USA, tak mě příbuzní vzali do globálního sídla této firmy ve městě Purchase ve státě New York, jelikož se zde nachází úchvatná sbírka moderního sochařského umění. Ale to už odbočuji příliš. Stejná firma, která má ve Vysočanech pouze nejlacinější možnou desku s nápisem Pepsi (pravda, dost velkou), dává u svého globálního sídla jasně najevo, kde jste, a to způsobem, který jasně vyjadřuje pozici společnosti. Třeba takový elegantní totem, stojící u vjezdu do areálu v Praze, by asi tak velké korporaci neublížil a dojem by zvedl mnohonásobně.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se