Problematice marží jsme se věnovali už v minulém Signu. Nyní je čas říct si, co tento problém způsobuje v širším měřítku a jak z toho ven. A vězte, že slovo marže se tímto číslem bude vinout jak tenká červená nit. Prostě proto, že tuto problematiku považujeme v současné době za klíčovou pro přežití vás, kvalitních výrobců reklamy. Určitě také cítíte, že někdy jste nuceni dělat pod náklady, protože se vždycky najde někdo, kdo chce být levnější než vy. Jak z toho ven? Nedělejte věci, na kterých nevyděláte.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se