Dlouholetý slogan „Billa- dnes“ se mění na „Billa – přesně podle mého gusta“. Řetězec totiž spouští novou kampaň s italským kuchařem Giuseppe Daddiem. Koncept využije řetězec nejen v České republice, ale ve všech zemích střední a východní Evropy.

„Italskou kuchyni a naše supermarkety spojuje čerstvost a kvalita,“ zdůvodňuje Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti Billa v České republice a na Slovensku. Řetězec bude pravidelně publikovat recepty kuchaře Daddia z produktů privátních značek Naše bio, Billa a Clever.

V souvislosti s novou kampaní se Billa stala také hlavním partnerem nové kuchařské reality show MasterChef televize Nova. Soutěžící v níbudou vybírat potraviny na vaření ve studiovém supermarketu přesně podle konceptu obchodů Billa. K dispozici budou mít všechny běžně dostupné potraviny, čerstvé ovoce a zeleninu a vařit budou i z produktů privátních značek Clever, Naše bio či z nové vlastní značky Billa. Sponzorský vzkaz řetězce bude pořad provázet na začátku i na konci, stejně jako mezi všemi reklamními bloky.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist