Tatra banka však ukázala, že i v rámci již tak „ohraného" internetbankingu je stále prostor k inovacím. Svým klientům nabídla rozhraní, v němž se pohybují s lehkostí dosud nepoznanou a zadání jakékoli transakce je tak intuitivní, že ho zvládne i člověk, který se do té doby s počítačem moc nekamarádil. A navíc jen na několik málo kliknutí myší. Na vývoji nového rozhraní pro internetové bankovnictví v Tatra bance se výrazně podílela také společnost Unicorn Systems.

Tatra banka byla průkopníkem internetového bankovnictví na slovenském trhu a byla vůbec první slovenskou bankou, která tento kanál svým klientům nabídla. A protože vývoj jde neustále kupředu, rozhodla se před dvěma lety, že nastal čas dát internetbankingovému rozhraní novou podobu. Pro realizaci dodávky Tatra banka vybrala svého dlouhodobého dodavatele IT služeb – Unicorn Systems.

Týmu složenému z IT odborníků Tatra banky a společnosti Unicorn Systems se podařilo vše dovést k úspěšnému výsledku. Tím je zcela nový, intuitivní, atraktivní a technologicky pokrokový Internet banking, který přináší klientům novou úroveň uživatelského prožitku. Kromě snadného ovládání a zajímavého vzhledu jim umožňuje přístup také k přitažlivě graficky zpracovaným informacím o tom, co se děje s jejich penězi – ať už je to graf vývoje zůstatku na účtu, struktura výdajů, nebo třeba vývoj vkladů uložených v podílových fondech.

Velký důraz byl v průběhu vývoje kladen na maximální spolehlivost celé aplikace – tomu odpovídalo i důkladné testování a následné ladění v pilotním interním provozu před uvedením do „ostrého“ provozu. Aplikace je postavena tak, aby bylo možné ji do budoucna efektivně rozšiřovat o další produkty a služby.

UNICORN - More Than Software