Řetězec Interspar představil ve spolupráci s Plzeňským Prazdrojem nový koncept prodeje a prezentace piva v prodejnách. V hypermarketech v Praze-Štěrboholích a Mladé Boleslavi byla otevřena prodejní plocha s označením "Svět piva", která má zákazníkům usnadnit orientaci v nabídce a poskytnout informace o pivu s důrazem na České pivo.
Nový způsob prezentace baleného piva v retailu, který se objeví i v dalších obchodech Interspar, je reakcí na dlouhodobý trend rostoucích prodejů v off-tradu, dosahujících dnes okolo 55% podílu na prodejích.
mam
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist