Mall je na trhu 12 let, jak se za tu dobu proměnil zákazník z hlediska sociodemografických charakteristik? Kam se např. posunula horní věková hranice pro nakupování přes internet nebo jak je to s rozšířeností prodejů mimo velká města?

Začátky e-shopů byly téměř jen o ceně. Na začátku zde nakupovala úzká skupina většinou mladých lidí z velkých měst. Dnes už to takto ohraničit nemůžeme. Ale i když nakupují lidé, kteří představují průřez celou populací, tak je pravda, že typičtějším zákazníkem je mladý člověk okolo 30 let, s vyšším vzděláním a určitými nároky. Také stále existuje velká skupina lidí, kteří nákup na internetu nevyužívají a kde pro nás do budoucna existuje velký potenciál.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se