Tento veletrh je zároveň mezinárodní platformou k setkání kosmetických obchodníků a prostorem k uskutečnění třídenního semináře orientovaného na spa v hotelnictví, na kterém promlouvají veličiny mezinárodních hotelových řetězců. Ač výroční veletrh, tento rok se zdál Beyond Beauty & Spa ochuzen o mnoho jinak pravidelných vystavovatelů. Ekonomická krize a priorita marketingu přes internet ovlivnily počet vystavovatelů a v důsledku toho návštěvníci postrádali jinak vždy přítomné výrobce spa vybavení. Na druhé straně byl veletrh poznamenán novou tendencí: silným zastoupením asijských firem. Číňané, Korejci, Japonci... Zdálo se, že Paříž zaplavilo asijské tsunami, a to nejenom co se týká turistů na všech proslavených i bezvýznamných místech francouzského hlavního města, ale i vystavovatelů a návštěvníků Beyond Beauty. Ve stejném momentu probíhal také v Paříži veletrh Maison Objet, slavný světový veletrh interiérového designu, kde se objevil stejný fenomén.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se