Když Lance Armstrong na konci srpna "vzdal obhajobu" a přišel kvůli dopingu o tituly z Tour de France, jeho byznys a nadaci Livestrong pro boj s rakovinou to paradoxně posílilo. Podle odborníků zafungoval efekt "Jesseho Jamese". Image obklíčeného psance, který bojuje proti systému, ale dostala ránu, když byla minulý týden zveřejněna detailní zpráva o Armstrongově systematickém podvádění.
Jen pár dní poté, co americká antidopingová agentura USADA zveřejnila na 1000 stranách podrobnosti o tom, jak sedminásobný vítěz nejslavnější cyklistického závodu léta dopoval, dal od Armstronga ruce pryč jeho největší partner, firma Nike. Spolupráci s ním ukončí také další velký sponzor Anheuser-Busch, který oznámil, že s Armstrongem neprodlouží smlouvu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.