Ani v době ekonomické krize Češi na péči o své tělo při sprchování nešetří tolik, jak by se mohlo zdát. Vyplývá to z průzkumu, který si nechala zpracovat společnost Henkel ČR u agentury Ipsos Tambor letos v červenci (zúčastnilo se ho 500 respondentů). 91 % dotazovaných prozradilo, že za sprchové gely, mýdla a další přípravky na mytí utrácí stejně nebo více než před třemi lety. "Češi přizpůsobili výběr svého nákupu momentální situaci a mnohem častěji preferují zboží nabízené v akcích nebo hledají nové benefity," říká Radka Šimánková, marketingová manažerka divize kosmetiky ve společnosti Henkel ČR. Její slova potvrzuje i Tomáš Macků, ředitel PR a komunikace společnosti Ipsos Tambor: "Drogistické zboží patří do jedné z mála kategorií, kde zákazníci i přes vysokou míru spotřebitelského pesimismu téměř neomezují své výdaje." Výhodná cena je lákadlem, kterého si spotřebitel všimne jako jednoho z prvních. Slovíčko akce nebo rodinná balení, dvojbalení apod. při nákupu kosmetiky často rozhodnou. Spotřebitelé čekají na akční nabídky značkových produktů, a když jsou cenově zvýhodněny, nakoupí si své oblíbené značky do zásoby.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.



