Společnost Procter & Gamble, jeden z předních výrobců přípravků k péči o domácnost, zakončila v létě ve střední Evropě organizační změny. Ty souvisely se vznikem tzv. centrálního regionu, který dosud tvořil region střední Evropy rozdělený na jih s centrem v Budapešti a sever s centrem ve Varšavě.

Tato centra zůstávají v nově vzniklém regionu zachována s tím rozdílem, že každé z těchto center řídí jednotlivé procesy za všech devět zemí v regionu obsažených současně. Varšava má na starosti divizi "beauty a grooming", Budapešť pak divizi "household care". Dříve řídilo každé centrum obě divize současně, ale pouze pro sobě blízké země. Zatímco Varšava řídila trhy v Polsku, Litvě, Lotyšsku a Estonsku, pod Budapešť spadaly trhy v Česku, Slovensku, Slovinsku, Chorvatsku a Maďarsku.

MaM

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist