Společnost Procter & Gamble, jeden z předních výrobců přípravků k péči o domácnost, zakončila v létě ve střední Evropě organizační změny. Ty souvisely se vznikem tzv. centrálního regionu, který dosud tvořil region střední Evropy rozdělený na jih s centrem v Budapešti a sever s centrem ve Varšavě.
Tato centra zůstávají v nově vzniklém regionu zachována s tím rozdílem, že každé z těchto center řídí jednotlivé procesy za všech devět zemí v regionu obsažených současně. Varšava má na starosti divizi "beauty a grooming", Budapešť pak divizi "household care". Dříve řídilo každé centrum obě divize současně, ale pouze pro sobě blízké země. Zatímco Varšava řídila trhy v Polsku, Litvě, Lotyšsku a Estonsku, pod Budapešť spadaly trhy v Česku, Slovensku, Slovinsku, Chorvatsku a Maďarsku.
MaM
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist