moje dlouholetá kamarádka mě oslovila, abych připravil dvě prezentace pro návštěvníky veletrhů Svět reklamy, které proběhly na přelomu září a října nejprve v Brně a o týden později v Praze. Nebyl důvod nevyhovět, už proto, že se jednalo o skvělou příležitost k prezentaci Signu mezi návštěvníky těchto veletrhů.
Protože jsme časopis o signmakingu, rozhodl jsem se v bloku přednášek o výhodách on-line marketingu vsadit na vás - na výrobce toho, co se dnes dá už nazvat analogová reklamní média. Donutilo mě to se zamyslet nad tím, jak vůbec konzumuji sociální sítě a on-line obecně. A jak ho konzumují mí blízcí. Udělal jsem si malou statistiku využití svého účtu Facebooku. Za skoro pět let používání jsem si všiml zhruba dvaceti reklam, klikl jsem na jedinou z nich, nekoupil jsem nic. Ač si markeťáci myslí opak, na on-line není nic zázračného. A i e-shopy jdou dnes cestou analogových reklamních médií, prostě proto, že se chtějí odlišovat.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.