Co všechno nám ovlivňuje to, zda nějaký počin v oblasti reklamy nebo marketingu bude v normě nebo bude již za ní? Říct, že je to jen otázka zákonů, které lze přitom vykládat různě, by asi nebylo správné.

Já vidím takové čtyři hlavní faktory. Prvním faktorem je pochopitelně zákon. Jenže zákony jsou plné obecných pojmů typu, je zakázána reklama, která je v rozporu s dobrými mravy; je zakázána reklama na alkoholické nápoje, která nabádá k jejich nestřídmé konzumaci atp. Druhým faktorem je společenské a politické klima, což je mnohdy faktor nejpodstatnější. Občas si totiž někdo vezme do hledáčku nějakou oblast, o které se domnívá, že by jí z nějakého důvodu - ať již bohulibého nebo proto, že se chce zviditelnit - měla být věnována náležitá pozornost.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se