Nečekaným marketingově-komunikačním směrem se vydal Lidl. Diskontní řetězec začal lákal na kvalitní francouzská vína. Nabídka francouzských vín je součástí konceptu tematických týdnů, v tomto případě se jí však dostává nadstandardní podpory. Před mohutným mediálním atakem na podporu čtyř desítek vín (POS, inzerce, vklady, PR, TV a rozhlasová reklama) nebylo úniku. Je to také poprvé, co si Lidl u nás zvolil tvář kampaně. Tou se stal Marek Vašut, který kromě nedávné reklamy na lék Prostenal dělal v 90. letech těžkou hlavu výrobci kávy Douwe Egbert, jíž lidé díky reklamě s ním začali přezdívat Vašutka.

Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



