Nečekaným marketingově-komunikačním směrem se vydal Lidl. Diskontní řetězec začal lákal na kvalitní francouzská vína. Nabídka francouzských vín je součástí konceptu tematických týdnů, v tomto případě se jí však dostává nadstandardní podpory. Před mohutným mediálním atakem na podporu čtyř desítek vín (POS, inzerce, vklady, PR, TV a rozhlasová reklama) nebylo úniku. Je to také poprvé, co si Lidl u nás zvolil tvář kampaně. Tou se stal Marek Vašut, který kromě nedávné reklamy na lék Prostenal dělal v 90. letech těžkou hlavu výrobci kávy Douwe Egbert, jíž lidé díky reklamě s ním začali přezdívat Vašutka.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist