Letos v zimě bude společnost Jan Becher - Karlovarská Becherovka, která je součástí koncernu Pernod Ricard, podporovat prodej tradiční Becherovky Original limitovanou zimní edicí. Lahev dostane přebal se sněhovými vločkami. Jako přidanou hodnotu k ní navíc výrobce přibalí stylový plecháček, který je určený pro přípravu horkých míchaných nápojů z Becherovky Original. Lahev je určena jak na vánoční stůl, tak jako dárek pod stromeček.
Zimní edice Becherovky bude k dispozici v maloobchodní síti od poloviny listopadu 2012 za standardní cenu 179 Kč (0,5l). Horké nápoje bude Becherovka nabízet také ve venkovních stáncích před obchodními centry nebo na horách. Značka také na podporu prodeje chystá nový televizní spot. Mezinárodním ambasadorem značky se nově stává barman Jiří George Němec.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



