Kategorii osvěžovačů vzduchu se celkově moc nedaří: "V meziročním srovnání (období září 2011 až srpen 2012 ve srovnání s obdobím září 2010 až srpen 2011) klesla hodnota prodejů celé kategorie o -9,5%," uvádí Miroslav Strnad z agentury Nielsen. Nejhůře jsou na tom z hlediska hodnoty prodeje především specializované produkty: "Nejvyšší absolutní prodeje kategorie tvoří segment elektrických/bateriových osvěžovačů (29 % veškerých prodejů kategorie), naopak segmenty osvěžovačů koberců, skříní a lednic tvoří v absolutním vyjádření prodeje nejnižší. Pokles hodnoty prodeje je tažen v podstatě všemi segmenty kategorie, Největší pokles zaznamenaly osvěžovače vzduchu určené do skříní, lednic apod. (-25,3 %)," uvádí dále Strnad. Meziročně v hodnotě rostl pouze segment vonných svíček (+8,4 %).

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se