U některých kategorií dehydratovaných potravin je vývoj opačný než v předchozích letech. Zatímco se daří instantním nudlím a hotovým jídlům, prodej polévek v sáčku a základů jídel klesá. "Vývoj je všeobecně ovlivněn ekonomickou situací a také samotnou nabídkou výrobců. Pokud se firmám podaří nabídnout spotřebiteli relevantní produkt, tak lze generovat růst i v období tíživé ekonomické situace," míní tiskový mluvčí společnosti Vitana Milan Linka. Jejich bujon Masox či gulášové polévky Vitana jsou dlouholetými stálicemi českého trhu dehydratovaných potravin.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.