U některých kategorií dehydratovaných potravin je vývoj opačný než v předchozích letech. Zatímco se daří instantním nudlím a hotovým jídlům, prodej polévek v sáčku a základů jídel klesá. "Vývoj je všeobecně ovlivněn ekonomickou situací a také samotnou nabídkou výrobců. Pokud se firmám podaří nabídnout spotřebiteli relevantní produkt, tak lze generovat růst i v období tíživé ekonomické situace," míní tiskový mluvčí společnosti Vitana Milan Linka. Jejich bujon Masox či gulášové polévky Vitana jsou dlouholetými stálicemi českého trhu dehydratovaných potravin.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se