Na lokomotivách a soupravách Českých drah (ČD) se letos objevily nové celoplošné reklamy. Reklama je řešena formou nátěrů nebo polepových fólií. Mezi poslední projekty patří například soupravy Regionova propagující regionální turistické cíle v Pardubickém kraji, elektrické lokomotivy s reklamou služeb ČD, lokomotivy v duchu fotbalového mistrovství Evropy Euro 2012 nebo elektrická jednotka CityElefant k 20. výročí zapojení železnice do Pražské integrované dopravy. Poslední novinkou jsou reklamní nátěry několika lokomotiv propagující nové rychlé spojení Brna s Prahou D1 Express. Lokomotivy a vozy využívají firmy také pro svou komerční reklamu. Reklamní nátěr na lokomotivy si tak objednaly společnosti jako ČEZ, Poštovní spořitelna, AŽD, v případě pendolin pak T-Mobile. Na regionálních tratích obsluhovaných vlaky Regionova jezdí vlaky např. v designu loutek. Jeden takový vlak zve k návštěvě Chrudimi a jejího loutkářského muzea, druhý pak představuje mumii egyptské princezny Hereret v muzeu v Moravské Třebové.

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se