Zkusme si odpovědět na otázku, jaké benefity mají společnosti, jejichž zaměstnanci se cítí nejmotivovanější?

a) Mají nejvíc benefitů.

b) Mají nejdražší benefity.

c) Mají benefity propojeny s celofiremní strategií a sjednoceny s přístupem k zákazníkovi.

Jestli jste hádali za c), máte pravdu. Nejangažovanější zaměstnanci nepotřebují ani hodně benefitů ani nejdražší benefity. Potřebují cílené benefity, které dávají smysl a mluví k nim jazykem jednotným s firemní strategií a kulturou. Jen takové benefity jsou zaměstnanci vnímány jako něco hodnotného navíc.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se