Outsourcing však neznamená nečinnost. Bývá skutečností, že společnost, která o outsourcingu začíná uvažovat, prvotně očekává, že veškeré činnosti se budou odehrávat mimo dění společnosti a bez jakýchkoli nároků na zapojení interních zdrojů. Je skutečně možné outsourcovat velké procento interních procesů, včetně personální podpory a/nebo zpracování mezd přímo v kanceláři společnosti, kompletní přípravy podkladů pro mzdy, náboru, správy systému školení či správy systému benefitů apod., vždy je však do větší či menší míry nutné zapojení společnosti samotné. Klient a zpracovatel nutně musí průběžně komunikovat. V čem pak přidaná hodnota spočívá a jak zabezpečit, aby byla výsledkem spolupráce?

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se