Pojďme se tedy podívat na to, jaká jsou očekávání zákazníka a jaké jsou formy spolupráce mezi zákazníkem a externím zpracovatelem mezd, které fungují.

JAKÁ JSOU OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKA?

Obecně se od outsourcingu očekává, že se s externím zpracováním mezd firma zbavuje odpovědnosti za chyby ve výpočtu mezd, eliminuje rizika spojená s nemocí či odchodem mzdové účetní a samozřejmě snížení nákladů. Toto vše je samozřejmě obecná pravda, ale skutečností je, že samotné tyto argumenty většinou nestačí k tomu, aby se firma rozhodla plánovaně přejít na externí zpracování mezd. Obvykle je potřeba nějaký aktuální akcelerátor, který urychluje toto rozhodnutí.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se