Nezaplacením pojistky může klient či jeho domácnost přijít až o miliony korun. Nejde ani tak o samotný dluh za nezaplacenou pojistku, ale o to, že třicet dní od doručení první upomínky může pojistka zcela zaniknout. Klient pojišťovny pak nemá v případě škodní události nárok na pojistné plnění a například u živelních škod může přijít i o miliony korun.

VARUJTE SVÉ KLIENTY

Vysvětlujte jim, že pojištění nezanikne automaticky po tom, co přestanou platit pojistné! To platí pro majetková i třeba havarijní pojištění. V případě, že majitel dluží za pojistku déle než měsíc, pojišťovna mu náhradu za škody po živelné katastrofě nezaplatí. Jestliže k události dojde po třicetidenní lhůtě od první upomínky, pojistné vyplaceno být nemůže.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se