Pohádka o tom, jak jednou šel okolo vašeho centra váš první zákazník, z vašich služeb byl doslova nadšený, řekl to všem svým známým a spolupracovníkům, a najednou jste měli tisíce klientů, patří skutečně do dětských čítanek. V praxi to tak jednoduché není, pokud po čase docílíte určitého alespoň trochu uspokojivého počtu pravidelných zákazníků, stejně se musíte neustále poohlížet po nových. Ale jak to udělat, abyste nesešli z důstojné cesty, nenaletěli všemožným zlodějíčkům a především nenaháněli nové klienty jako v honu na čarodějnice?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se