Každý z nás se v rámci rozmanitých sociálních rolí ocitne v kůži zákazníka restaurace nebo hotelového hosta. A každý z nás jistě nevzpomíná v dobrém na konkrétní provozy, kde to opravdu nefungovalo. Když se k tomu přidá otrávený obličej, nevědomost a neochota personálu cokoliv zařídit, není pochyb o tom, že se do takového podniku opravdu nikdo netouží vrátit. Špatná pověst se šíří mnohem rychleji než ta pozitivní. Kvalitní služba ve většině případů předčí i ten nejkrásněji a nejvkusněji zařízený restaurační nebo hotelový interiér. Jediným řešením, jak získat nové klienty a přinutit stávající, aby se pravidelně vraceli, je řádně vyškolený personál, který se řídí následujícími radami:

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se